BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Pages

Saturday 12 November 2011

teringat pula saya tentang satu kisah lama saya. bila saya mula belajar mencintai seseorang. memang time tu saya mau lepaskan dia pergi pun susah. cus, saya sayang dia sangat. entah sebap apa dia kasi tinggal saya. tidak pasti. tapi bila saya tau yang hati dia dimiliki orang lain, sakit tau hati saya. ada juga saya buad video tentang dia. sebelum dua hari tu hari jadi saya semakin hampir, netau pula yang time tu dia mau kasi tinggal saya. dia janjiii ma saya yang dia akan kembali, tapi kenpa dia tipu saya? kenpa ? dia tia tau kah selama ini saya sayang sangat2 sama dia. dia tidak pernah paham perasaan perempuan. :((( tapi biar lah. video nie pun seerupa macam hidup saya, tapi ini kisah dia, bukan saya :'(

0 comments: